keskiviikko 4. marraskuuta 2015



Tämän vuoden loppukaarre on ollut uskomattoman kauniiden päivien ja taivaiden aikaa.Olen ollut väsynyt ja virkeä samaan aikaan.Annan  elämän kuljettaa minua uusiin haasteisiin opiskelujen merkeissä-uskoen että jaksan ja jaksoinkin.Pihalla kukkivat ruskeiden lehtien alla viimeiset orvokit ja rosmariini,ruusuni tekivät nuppuja.Mustarastas lauloi eilen kuin satakieli pensaassa.Olen itsekäs ja ajattelen sen laulaneen juuri minulle.Haikeus ja ilo ovat totta joka hetki.Luulen että jälkeenpäin ajattelen tästä ajasta että se oli hyvää aikaa.Olen varma.

"Olen kuunnellut myrskyn pauhua,tuulen ulvontaa ja hiljaisuutta,joka joskus on niin täydellinen,että sitäkin on pakko kuunnella.Olen kuullostellut rakkaiden askelien ääniä ja tuttua puhetta,joka korviini kantautuessaan on muuttanut odotuksen lämpöiseksi iloksi.Suurin osa elämästäni on ollut odotusta.Oikeus odottamiseen on merkinnyt oikeutta elää."
Anni Blomqvist Myrskyluoto muistoissani

4 kommenttia:

  1. Todella kauniit värit kuviesi taivaassa:)

    VastaaPoista
  2. Kiitos !Olen ollut liikkeellä aamulla ja illalla kun taivaan alla on ollut kaunista.

    VastaaPoista
  3. Tänä syksynä on ollut taivaalla värikylläisyyttä, niin illalla, kuin aamulla...kaunista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On ollut kaunis syksy kaikkineen.Iloa sinulle tähän päivään.

      Poista

Kiitos ajatuksestasi